Proszę czekać, trwa ładowanie strony.
Pomoc techniczna: 12 626-50-10
ASCO Systemy Informatyczne Sp. z o.o. sp. k.

Strefa klienta

Najnowsze wersje
FIRMA 2000
wersja: 4.39 data: 18-08-2023

Analizator
wersja: 4.00 data: 22-05-2019

Aster
wersja: 1.22 data: 22-05-2019

Logowanie
Login:
Hasło:

Twoje IP

Aktualności
FIRMA 2000
-Możliwość skanowania danych pojazdu z dowodu re... [zaloguj się]
-Możliwość wysyłania korekt dokumentów sprzeda... [zaloguj się]
-Dane do Allegro. W kartotece asortymentowej dodano... [zaloguj się]

Analizator
-W analizie trendu (Analizy-Analiza trendu) przy wy... [zaloguj się]
-Analizy warsztatu.W najnowszej wersji Analizatora ... [zaloguj się]

MZI / E-sklep
-Obsługa systemu płatności ratalnych Żagiel.W M... [zaloguj się]
-Obsługa Płatności.pl.W ostatnim czasie w aplika... [zaloguj się]


Przydatne programy
Splashtop
VNC
Cobian Backup
Putty
FilleZilla Server
CesarFTP

FIRMA 2000

Oprogramowanie FIRMA2000 służy do prowadzenia pełnej ewidencji magazynowej oraz prowadzenia sprzedaży, zarówno detalicznej, jak i hurtowej.

Instrukcja do programu FIRMA2000 [ok. 1.5MB]

FIRMA2000 - demo on-line [login: SU, hasło: należy potwierdzić klawiszem Enter] !

Opisana funkcjonalność programu została podzielona na dwie części. W pierwszej omówiono ogólne możliwości programu, dzięki którym można prowadzić sprzedaż i obsługę magazynu w większości małych i średnich firm. W drugiej części zgromadziliśmy te jego cechy, dzięki którym program FIRMA2000 wydaje się być idealnym wyborem dla sklepów motoryzacyjnych i warsztatów samochodowych.

Firma2000 - ogólny opis systemu


Wśród najważniejszych funkcji ogólnych oferowanych przez program FIRMA2000 należy wymienić:

  • prowadzenie dowolnej ilości magazynów,
  • pełna obsługa kartoteki towarowej,
  • możliwość wystawiania faktur VAT, paragonów fiskalnych [obsługa drukarek fiskalnych Posnet, Elzab i kompatybilnych z nimi], dokumentów przyjęcia towaru, dokumentów magazynowych oraz dowolnej ilości korekt,
  • możliwość wczytywania dok. zakupu w formie elektronicznej,
  • możliwość tworzenia zamówień na podstawie historycznej analizy sprzedaży, stanów minimalnych oraz rozchodów bieżących,
  • możliwość sprawdzania stanów oraz zamawiania towarów u dostawców bezpośrednio z poziomu kartoteki asortymentowej,
  • obsługa reklamacji, zwrotów oraz braków,
  • możliwość importu danych (kartotek towarowych, cenników),
  • wysyłka dokumentów sprzedaży, ofert oraz zamówień poprzez e-mail,
  • pełna wielooddziałowość, pełna praca w sieci,
  • wielowalutowość,
  • obsługa inwentaryzacji, zamknięć dnia, miesiąca i roku, wewnętrzne mechanizmy archiwizujące,
  • pełna obsługa kasy, możliwość emisji dokumentów KP/KW, raportów kasowych,
  • możliwość wprowadzania wyciągów bankowych,
  • moduł rozliczeniowy na potrzeby prowadzenia rozrachunków z kontrahentami; bieżący stan rozliczeń, możliwość ewidencji kompensat, płatności z odroczonym terminem, dokumentów kasowych regulujących rozliczenia z tytułu wielu dokumentów,
  • możliwość tworzenia przelewów, również w formie elektronicznej,
  • możliwość eksportu danych do najpopularniejszych programów księgowych,
  • bogate opcje raportowania, wydruków i analiz,
  • rozbudowane opcje bezpieczeństwa, pozwalające na definiowanie użytkowników i nadawanie bądź odbieranie im praw dostępu do poszczególnych opcji,
  • dostosowanie aplikacji do wejścia Polski do Unii Europejskiej [wewnątrzwspólnotowa faktura sprzedaży, unijny Numer Identyfikacji Podatkowej]

W ramach wdrożenia [bez dodatkowych kosztów] realizujemy połączenie danych w systemie FIRMA2000 z posiadanym przez Państwa systemem finansowo księgowym poprzez eksport danych.

 

Firma2000 - wersja okienkowa


Najważniejsze cechy wersji okienkowej programu Firma2000:

  • możliwość pracy jednocześnie w trybie okienkowym i tekstowym (każda stacja robocza może pracować w dowolnie wybranej wersji – tekstowej lub okienkowej w zależności od preferencji użytkowników),
  • przeniesione wszystkie opcje z wersji tekstowej, w tym skróty klawiszowe,
  • znacznie większe możliwości aplikacji, wynikające z udogodnień jakie dostarcza praca w trybie okienkowym:
    • możliwość otwierania jednocześnie większej, nieograniczonej ilości okien (np. pozwala na jednoczesne otwieranie faktury zakupu i kilku faktur sprzedaży),
    • możliwość używania myszy,
    • możliwość zmiany rozmiaru i kolejności kolumn w kartotekach z użyciem myszy,
    • możliwość ustawiania tapety/logo firmy na pulpicie programu,
    • możliwość łatwej zmiany rozmiaru okna programu,
    • nowoczesny wygląd, łatwe do zapamiętania ikony przypisane do poszczególnych opcji,

Firma2000 - tryb okienkowy




  Wersja demonstracyjna programu FIRMA2000 - tryb tekstowy i okienkowy [ok. 17MB]

[Jako klucz licencji należy podać MDEMO, login do programu: SU, brak hasła]

 

Firma2000 w branży motoryzacyjnej


Poza funkcjami oferowanymi przez większość spotykanych na rynku systemów magazynowania i sprzedaży, program FIRMA2000 zawiera także rozwiązania opracowane specjalnie na potrzeby sklepów motoryzacyjnych i warsztatów samochodowych. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, żeby rozwiązania te wykorzystać również w firmach spoza branży motoryzacyjnej, jednak opisane poniżej funkcje uważamy za szczególnie przydatne w sklepach i hurtowniach zajmujących się sprzedażą części motoryzacyjnych oraz w warsztatach.

Funkcje, na które chcielibyśmy szczególnie zwrócić uwagę osób pracujących w branży motoryzacyjnej, to m.in.:

1. Rozbudowane funkcje kartoteki towarowej.
System FIRMA2000 posiada dodatkowe funkcje w kartotece towarowej, opracowane w wyniku długoletniej współpracy z firmami z branży motoryzacyjnej. Są to m.in.:

  • kody towarów od dostawców i kody dostawców oryginalnych; oznaczenie towarów od dostawców funkcjonuje niezależnie od kartoteki podstawowej, dzięki czemu możliwe jest zarówno wyszukiwanie towarów wg własnej klasyfikacji, jak też według katalogu producenta części,
  • zamienniki - dla dowolnego towaru może zostać określone jeden lub więcej tzw. zamienników, czyli towarów o identycznej funkcjonalności, ale innym kodzie towarowym, które w każdej chwili mogą zostać sprzedane klientowi zamiast towaru szukanego; przykładem mogą być dwa amortyzatory o podobnych parametrach z różnych firm. Informacja o towarach posiadających zamienniki pojawia się w momencie sprzedaży.
  • zamienniki wirtualne - system posiada możliwość ewidencji towarów pochodzących od producentów nie będących w aktualnej ofercie. Dzięki temu możliwe jest zaproponowanie klientowi towaru z oferty mimo tego, że klient w poszukiwaniu towaru powołał się na kod towaru pochodzący od producenta, którego towarami handel nie jest prowadzony. Informacje o zamiennikach wirtualnych przechowywane są w oddzielnej kartotece, dzięki czemu nie ma potrzeby wprowadzania zbędnej informacji do głównej kartoteki towarowej. Zapobiega to sporej części pomyłek i pomaga w utrzymaniu porządku i przejrzystości w kartotekach.
  • zamienniki towarowe u dostawcy; dla dowolnego towaru od konkretnego dostawcy mogą zostać zdefiniowane zamienniki, czyli towary od tego samego dostawcy, które mogą zostać zamówione/sprzedane zamiast towaru podstawowego; przykładem mogą być osłony przegubów od tego samego dostawcy o identycznych parametrach, które sprzedawane są pod różnymi kodami do różnych marek pojazdu,
  • towary powiązane; dla dowolnego towaru od dowolnego dostawcy mogą zostać zdefiniowane towary, które można zasugerować klientowi w momencie sprzedaży. Przykładem towarów powiązanych jest osłona przegubu, której kupno można zasugerować klientowi w momencie kupna samego przegubu. Towary mogą być powiązane jednokierunkowo [wspomniany już przegub] lub dwukierunkowo [np. sprzęgło i docisk]; w takim przypadku każdorazowo proponowany jest drugi towar zdefiniowany jako powiązany). Informacja o towarach powiązanych pojawia się w momencie sprzedaży.
  • towary identyczne; dla każdego towaru mogą zostać zdefiniowane towary o tym samym przeznaczeniu i podobnych parametrach ale np. różniące się ceną. Takie towary mogą być uwzględniane podczas tworzenia zamówień do dostawców i zwrotów z oddziałów.
  • towary zależne; dla towarów wymagających sprzedaży obligatoryjnie wiązanej [np. pobranie kaucji w przypadku sprzedaży akumulatora].

2. Kartoteka dostawców oryginalnych.
W systemie FIRMA2000 istnieje możliwość prowadzenia kartoteki dostawców oryginalnych, co w połączeniu z opcjami kartoteki towarowej pozwala na śledzenie towaru zarówno od strony własnego systemu indeksowego [jeśli taki istnieje], jak i systemu kodów określonego przez producenta części, dzięki czemu możliwa jest np. sprzedaż na podstawie kodu figurującego w katalogu producenta.

3. Zautomatyzowane opcje zamówień.
W poprzedniej części został wspomniany moduł zamówień. Dla branży motoryzacyjnej, gdzie występuje duża różnorodność towaru, dużym ułatwieniem jest możliwość automatycznyego tworzenia zamówień. Podstawowe cechy tego modułu to:

  • możliwość zamawiania towaru na podstawie analizy stanów minimalnych,
  • możliwość zamawiania towaru na podstawie analizy średniej sprzedaży z zadanego okresu,
  • możliwość zamawiania towaru na podstawie bieżącej sprzedaży i zamówień od odbiorców,
  • możliwość uwzględnienia bądź nieuwzględniania w zamówieniach historii braków w dostawach i zamówień niezrealizowanych przez dostawcę.

4. Wszechstronny system rabatowy i elastyczne opcje kształtowania cen.

System FIRMA2000 umożliwia elastyczną realizację polityki cenowej firmy poprzez system rabatowo - cenowy. Do jego podstawowych zalet należy zaliczyć m.in.:

  • system współczynników, umożliwiający całościową manipulację cenami wszystkich towarów bądź ich grupy w zależności od zakładanej marży na grupę towarową. Użytkownik aplikacji dostaje możliwość regulowania współczynnika globalnego [zapewnia realizację podstawowej marży na wszystkich towarach w systemie], współczynnika dostawcy [odpowiadającego za realizację dodatkowej części marży na towarach od konkretnego dostawcy], współczynnika towarowego [pomaga ustalić indywidualną część marży dla konkretnego towaru] oraz kwoty dodatkowej [pomaga ustalić indywidualną część marży dla konkretnego towaru za pomocą kwoty]
  • możliwość automatycznej regulacji ceny w zależności od wahań cen towaru u dostawcy, kształtowanie ceny towaru z dokładnością do dostawcy,
  • możliwość automatycznego rabatowania w zależności od kombinacji wielu czynników, takich jak np. dostawca/odbiorca, nazwa towaru czy grupa asortymentowa. Upusty cenowe mogą być naliczane zarówno jako rabaty od ceny sprzedaży, jak i narzuty w stosunku do naszej ceny zakupu, możliwość czasowego ograniczenia trwania niektórych przywilejów.

5. Opcje dla warsztatu samochodowego.
System posiada szereg opcji ułatwiających pracę w warsztacie samochodowym. Do dyspozycji użytkownika został oddany szereg kartotek [pojazdy, marki i typy pojazdów, stawki godzinowe, pracownicy], pozwalających na pełną ewidencję zleceń z analizą kosztów, przypisanie pracownika do konkretnego zlecenia oraz pełną analizę wykonanych zleceń, a także przechowalnia opon.

 

Zmiany i aktualności
Możliwość skanowania danych pojazdu z dowodu rejestracyjnego w oknie przypisania pojazdu do od...więcej
Możliwość wysyłania korekt dokumentów sprzedaży za pomocą e-mail (F5 - 8 np. na prze...więcej
Dane do Allegro. W kartotece asortymentowej dodano opcję  Alt...więcej
Rabaty kaskadowe w F2000. W wersji 4.04 wprowadzono możliwość udzielania rabatów ...więcej
Współczynnik grupy towarowej. W wersji 4.04 wprowadzono dodatkowy współczynnik bi...więcej
Wyświetlanie dany...więcej
Tworzenie własnyc...więcej
Dodawanie i wyświ...więcej

cofnij

Strona główna :: O firmie :: Cennik :: Referencje :: Aktualizacje :: Praca :: Pomoc :: Kontakt :: Ankieta :: Polityka prywatności
© 2011-2019 ASCO Systemy Informatyczne Sp. z o.o. Sp. k.
Zastrzeżonych nazw firm i produktów  użyto wyłacznie  w celu identyfikacji.
Wszystkie prawa zastrzeżone.